أم طيز واللابتوب

أم طيز واللابتوب

بصراحة هاذي قصة صارت لي قبل ثلاث سنوات تقريبا بالدمام وهي طويلة لاكن بحاول اختصرها ، كنت نازل الدمام في الويك إند وساكن في احدى الفنادق في حي قديم من احياء مدينة الدمام ، ومستاجر شقة في الدور الرابع وكنت جاي العصر قريب المغرب قمت نزلت اغراضي في الشقة وطلعت لاني كنت مواعد رجال بعد صلاة المغرب بنص ساعة ورحت له ومارجعت عنده الا الساعة 12 بوقت متأخر يعني بعد ماتعشينا سوا وخلصت معاه البزنس اللي كنت جاي علشانه على إني بمشي ثاني يوم اللي هو الخميس .
المهم رجعت السكن وقعدت اكمل باقي السهرة على قنوات التلفزيون وضبطت لي الشاي وقعدت على فلم اجنبي اتفرج عليه شويه والا اسمع صوت آهات غريبة في الغرفة اللي جنبي ، اخذني الفضول ووطيت على صوت التلفزيون وقربت عند الغرفه اللي جنبي واسمع صوت أهات حلوووه بصراحة جننتني عرفت انه في نيك بالغرفه هاذي وقلت لازم اعرف الحكاية بس هاذي صعبة جدا علي ، كيف اعرف والغرفه مسكره ولا فيها خرم جدا او حاجه اشوف منها ؟ كيف كيف وقعدت محتار وافكر بس في الغرفه اللي جنبي المهم يأست وقلت خلاص مالي امل خليني بس ارجع لفلمي احسن لي ورجعت فعلا للفلم اتفرج عليه المهم واخذت تقريبا نص ساعة وانا اطالع الفلم اليين حسيت بعطش قلت اروح اشرب ماء وقمت للثلاجه اللي عندي لقيتها فاضيه مافيها ماء كلمت الرسبشن قالي مافي احد هنا يجيك والعامل اللي هنا طلع يجيب عشاء اذا جاء بخليه يجب لك ماء قلت له لا خلاص انا بطلع من نفسي كأني ادري باللي ينتظرني ، لما طلعت صادفت واحد كبير بالعمر شويه يجي عمره كذا فوق الاربعين تقريبا ابتسملي وسلمت عليه ونزلنا باللفت سوا قالي الخدمات زي الزفت في الفندق ده طبعا ب****جة المصريه وانا اعرف اتكلم مصري كويس قلت له بجد و**** انا نازل اجيب لي ميه مافيش ميه بالثلاجه بتاعت الغرفه وقمنا نسولف شويه قلت له انت من الدمام ؟ قالي لا انا مان الرياض بس نازل عندي شغله الشركة بتاعتي باعتيني للدمام اخلص لهم اوراق في فرع الشركة وجيت مع المدام مره وحده نتفسح طالما انا نازل الدمام ليه اضيع الفرصة على حساب الشركة ضحكنا و قلت له يااهلا وسهلا وانا برضوا مش من سكان الدمام انا من الاحساء ونازل عندي شغلانه حصخلصها ونازل بكره باذن **** كانت سوالفنا كلها في اللفت ونزلنا وقلت له انت رايح فين قالي الماركت عايز اشتري شويه حاجات مرطبات يعني قلت له ي**** اجل طريقنا واحد المهم مشينا ورحنا الماركت وفي الطريق كنت بحكيله اني تخصص انترنت وقالي بجد قلت له ايوه قالي ياراجل ابوس ايدك تعال معايا خلصني من المشكلة اصل اللابتوب بتاع المدام ضرب النهار ده وفيه ملفات مش عايز اخسرها قلت له اوك لما نروح السكن جيب لي اللابتوب وتعال معايا قالي اصل انا مابعرفش للابتوب تعال معايا السكن بتاعي قلت له اوكي وانا بصراحة فرحت كثير لاني عرفت انه هو اللي قاعد ينيك زوجته في الغرفة اللي جنبي خلصنا الماركت ورحت معاه السكن ودخل هو وانا كنت برا قالي خش ماتتكسفش ياراجل تعال البيت بيتك دخلت وجلسنا بالصالة ونادا على زوجته ياوفاء ياوفاء كانوا متحررين جدا وياووويلي من اللي شفته صاروووووووووخ ارض ارض دمار شامل اقدر اسميها على كثر ماشفت من الاطياز في الافلام السكس لاكن زي هاذي ماشفت جات وكانت لابسه قميص بيت عادي ساتر لاكن طيزها كانت ضخمه وبتقطع القميص من كبرها قالت مساء الخير قلت وانا منحرج منها مساء النور قالها زوجها ايوه ياوفاء فين اللابتوب بتاعك جارنا خبير بالنت وان شاء **** حيزبطهولك قالت وهي فرحانه بجد يااستاذ قلت لها انشاء **** راحت هي جابت اللابتوب وقعدت اتفحصه وياساتر كله فيروسات حصان طرواده فعلا قعدت افحص واحذف واعيد التشغيل اخذت تقريبا 45 دقيقة وطبعا هي راحت تسوي شاي وانا وزوجها وهي قاعدين نشرب الشاي وانا عيني عليها وعلى هالاطياز المربربه والصدر اللي يقول تعال ارضع وهي من حسن الحظ انتبهت لي وانا اتفحس جسمها خصوصا لما كانت تقوم وتروح تجيب حاجه انا كانت عيني عليها من ورا وهاذا اللي خلاها تطالعني بنظرات غريبة حسيت ان فيها كلام تبغى تقوله وطبعا انا قاعد على الكنبة ومقابلي اللابتوب واحنا قاعدين قال لها زوجها وفاء انا حخش انام علشان بكره لازم اصحى بدري علشان شغلي وانتي خليكي مع الاستاذ لحد مايخلص قالت اوكي وانا كنت منحرج اول مره يصير لي موقف مع زوج وزوجته زي كذا ، المهم اثناء ماكنت اتفحص الملفات لقيت ملفات صورت وفيديو وهي جنبي بيني وبينها متر تقريبا قلت يامدام ممكن اخش الملفات هاذي لانهم عايزين فحص والا في مشكله قالت لا ولا يهمك خش فدخلت ولقيت ملفات فيديو عادية وصور وبرامج ولقيت ملف مكتوب عليه ممنوع فقلت وده قالت امممم لازم يعني قلت اكيد علشان الفايروس اللي عندك متفرع بجميع ملفاتك قالت خش ويوم دخلت اووو كلها سكس في سكس قلت وانا متهيج من داخلي يامدام الحاجات دي هي اللي عاملت لك المشاكل اكيد انتي بتفتح كاسر البروكسي قالت ايوه قلت هذا السبب قالت لي طيب والحل قلت لها لازم تحذفين البرنامج وتركبين حماية وملفاتك مش حتضرر حتبقى زي ماهي قالت اوكي اذا كان كده قمت كملت عملية التنظيف وانا بالي مشغول باللي شفته واقول بنفسي مادامها متزوجه وش تبي بذا الافلام ، خلصت شغلي وقعدت اكمل الشاهي معاها وكانت الساعة 2 ونص وزياده وانا متردد ابغى اسألها عن الاسئلة اللي داخلي واخيرا وجدت الفرصة وقلت لها يامدام ممكن سؤال خاص قالت اتفضل يااستاذ وهنا بدا ابليس هو اللي يسألها قلت يامدام انتي ايه اللي بتحبيه في الحاجات دي وانتي متجوزه قالت بضحكة كلها اغراء انا بموووت بالحاجات دي اصلي محتاجه لهم لما بكون تعبانه وجوزي مش جمبي على طول بعيد عني بحكم العمل بتاعه ولو جا عندي مش بيرحني زي مانا عايزه وانته شفته كبير بالسن قلت اها الحين فهمت وهنا جاتني الجراه وقلت لها بصراحه انا كنت مهووس مثلك بالشغلات دي لاني محروم ومش متجوز ولما ببقى تعبان بتفرج على فلم وبريح حالي قالت وهي بدحك احنا بالهوى سوى وضحكنا على هالكلمة وقلت لها بس حرام اللي مثلك وبجمالك وبجسمك المثير يروح هدر قالت اعمل ايه بس ياخويا قلت **** يعينك قالت وهي زعلانه تصدق ب**** جوزي مش عاجبه جسمي يقولي انتي تخينه قلت لها حرام عليه ده مابيفهمش بالنسوان والا ايه انتي جسمك خيال عفوا يامدام بس هذا اللي انا اشوفه يعني قالت بجد اللي بتقوله ده ان جسمي عاجبك ؟ قلت لها ايوا و**** جسمك فضيع يابخت زوجك فيه قالت اااه خليها بالقلب قلت ربنا يعينك انا استاذن يامدام قالت على فين ياخويا ماحنا قاعدين مبسوطين قلت لها انا تعبت وعايز انام الساعة الحين متأخرة وجوزك نايم ومش حلوه انا قاعد معاك لحالنا قالت ومالها يعني انا مبسوطه معاك قلت وانا مووولع و**** وانا اكثر بس خلاص فرصة سعيدة يامدام وفاء واستأذنت وانا ماودي افارق هالمكاوي المليانه والوجه الحلو والشعر الاشقر رحت البيت وانا افكر فيها قلت لازم اشوف لي حل معاها هالاهات اللي سمعتها منها يوم ماكانت تناك وهالطيز المليانه ماتتفوت بس وش الطريقه وش الطريقه قلت خلني انام والصباح رباح فعلا كنت دايخ طفيت التفلزيون كانت الساعة 3 الصباح جهزت اغراضي قلت علشان بكره الصباح لما اصحى اسلم الشقة وامشي على طول ورحت في النوم .
سالساعة 7 صباحا جرس الباب دق وانا من اللي نومهم خفيف صحيت قلت يمكن يبون اسلم السكن افكرها الساعة 2 اثريها كانت 7 صباحا لبست النعال ورحت اشوف من عالباب ولقيت حرمه بعباية قالت اهلا يااستاذ صالح انا جارتك وفاء قلت يااهلا وسهلا يامدام اتفضلي قالت ممكن ادخل انا خفت انه يكون حد شايفها قمت اتلفت يمين ويسار قلت خير يامدام قالت اللابتوب بتاعي ناقص حاجه انت ماعملتهاش ليه وهي ضروريه بالنسبة لي قلت لها اتفضلي وكانت شايلة بيدها كيس وشنطة اللابتوب اول ماخشت حطت اللابتوب ورحت انا اغسل وجهي وجيت لقيتها فاتحه اللابتوب بتاعها وحاطه رجل على رجل وطالعه سيقانها شويه اللي قعدة فاتح عيني من هالمنظر سيقان مبرومه وبيضاء مررره قلت لها اجل وين جوزك السيد اشرف قالت نزل من 6.30 للشركة بتاعته قلت اها وجلست جمبها كأني عادل إمام في مسرحية شاهد ماشفش حاجه لما جلست جنبه منى جبر وعيني على سيقانها ونفسي الحس سيقانها اممم قلت لها ايه المشكلة قالت لي هنا وشاورت على نفس الملف اللي فيه افلام السكس ضحت وقلت لها ثاني انتي ايه حكايته مع ده المجلد قالت وهي تضحك ماعرفش دخلت اليوم ولقيته متلخبط قلت اوكيه انا اشوفه لك قالت طيب ممكن الحمام لو سمحت قلت لها اتفضلي الشقة تحت امرك وراحت الحمام وانا عيني على هالمكوه اللي ترج وراها وانتبهت للكيس اللي في يدها قلت وش هاذي ؟ شويه وانا غافل مانتبت اللاه اللي جايه ياجمااااااعة هاذي قنبلة نووية ماحد يدري عنها طلعت من الحمام لابسه قميص نوم لونه بنفسجي وكلوت بو خيط انا قمت افرك عيوني قلت مدام وفاء انتي جرالك حاجة قالت ايوه انت ضبطت اللابتوب بتاعي ونسيت تضبط صاحبته انا فهمتها على طول بس سويت نفسي غشيم قلت لها ايه قصدك قالت انت فاهم قصدي كويس ماتستعبطش انا تعبانه وعايزاك تريحني انا اللبوة بتاعتك دلوقتي انا قمت بالسرعة وامسكت فيها وهريتها بوس ولحس وهي تقول بالراحة عليه شويه شويه انت ايه ماشفتش ست قبل كده قلت لها بحلاوتك ماشفت قالت ااااااااه وانا بمص برقبتها وشفايفها وامص فيها قوووه وادخلت لساني فيها ورضعته كله وبعدين نزلت على صدرها وبزازها امص فيهم وهي تقول خلاااص ارحمني نيكني نيكني دخله كللله قلت لسه ياعسل وانا بمص فيها وهي واقفه بتلعب بزبي وتقووول كبير كبير دي اللي كوسي عايزه ورحنا للغرفه ونومتها على السرير وقمت الحس ببطنها وسرتها ونزلت على الكس ومص ولحس لين نزل ماي الكس وهي بتموووت من المحنة وتقولي ارجوووك مش قادرة نيك نيك وقمت دخلت زبي كله مره وحده وصرخت على خفيف وانا انيك فيها وهي ايوه كله كله مشتاااقه اوي نيك ياحبيبي نيك ياجوزي عايزاه كله ماتسبش حاجه منه برا خالص وانا هجت اكثر على هالكلام والدلع الحلو ماسمعته من هاللي نكتهم من قبل واستمرينا على هالوضع وقلت لها يالبوه انا عايز انيكك في طيزك قالت انا بين ايديك وقلبتها على وضعية السجود وبصيت لخرم طيزها لقيته وردي يجنن قمت الحس فيه وادخل صبعي داخل واقولها ايش رايك قالت انا مش عايزه صباعك عايزه زبرك كله في طيزي قلت اااااه وماكذبت خبر قمت وحطي تشويه من ريقة على طيزها ودخلت راسه شويه شهقت من الالم قالت اااه بالراحة على طيزه التخينة قلت لها طيزك جميلة ياوفاء عايزه نيك كثير قالت ايوه نيك ودخلت زبي شويه زيادة وبعدين زيادة لين مادخل كله في طيزها ورحت انيك فيها نيك نيك وهي كمان افتح طيزي قلت ياقحبة طيزك كبيرة لازم تتأدب قالت ايوه ربيها كمان اضربها وقمت ضربتها بقوووه وهي خالصة على الاخر من المحنة وانا زبي احس انه في عسل يجنن طيزها وانيك فيها واقول لها يالبوه ياشرموطه انتي بتعاتي مش بتعات زوجك فاهمة واضرب في طيزها وهي تقول ايوه فاهمه خلاص بتاعتك اعمل اللي انته عايزه خلاص انا قربت افضي قالت لي هاتهم بطيزك انا عايزه اتدفا هاتهم هاتهم وقفذت مني حااااااار كله بمكوتها وطلعته وقامت تمص فيه ونمت فوقها ابوسها والعب بصدرها وهي تقولي انا كده اتصلحت خالص وضحكت وانا ضحكت معاها واخذت رقمها قالت لي عايزاك تيجي للرياض قلت لها اكيد حجي للرياض لك يافوفو باقرب فرصة ودخلنا اتروشنا سوا وراحت هي بحالها وانا بحالي ولما جات الساعة 2 شلت اغراضي بمشي خلاص طلعت من الشقة الا قلت خلني امر عليها اودعها دقيت الجرس طلع زوجها سلمت عليها وهي كانت قاعدة بالصالة قلت له انا ماشي أي خدمة ليكم قالي متشكرا جدا يااستاذ صالح ربنا يستر عليك قلت بعد اذنك ها يامدام ان شاء **** اللابتوب بتاعك ضبط قالت شكرا يااستاذ اللابتوب ضبط خالص وهي بتدحك قمزلتي وادتني بوسه بالهوا .
اذا الحكاية دي عبجتكم حنزل لكم المغامرة التانية اللي حصلت لي يوم رحت لها الرياض بعد كذا .
اسمحولي على الاطاله
منقول

3007
-
100%
Rates : 2