قصتي مع جارتي وبناتها الاتنين

قصتي مع جارتي وبناتها الاتنين

انا شاب عندي 25 سنه ساكن في قريه تبدءا قصتي مع بدريه جارتي وبانتها هبه ونورا بدريه عندها حوالي اربعين سنه بس جسمها فاجر بدريه بتاجر في المخدرات وجوزها محبوس سبع سنين في يوم كنت رايح كالعاده اخد التموين بتاعي منها حشيش والافيون علشان اقضي سهرتي استنيت لحد باللي متاخر لحد ما الشارع فضي من الناس والدنيا بقت هووووس ناديت علي هبه حوالي20سنه بس جسمها مالوش حل بجد قالتي تعالي اطلع طلعت بصراحه كنت تعبان عالاخر لاقيت هبه لابسه عبايا نص كم مكشوفه من صدرها المهم سئلتها امك فين قالت طلعت تجيب بضاعه ساعه وجايه المهم قالتي اقعد استناها زمانها جايه مش حتتاخر قولتلها ماشي قالتلي تشرب حاجه قولتلها ماشي قهو ياريت دخلت المطبخ تعمل القهوه شويه وسمعت صريخها جريت عالمطبخ لاقيتها ماسكه ايديها وفيها دم قالتلي السكينه جرحت ايدي قولتيلها ورين كده فعلا اديدها متعوره خدتها وطلعنا بره في الصاله قولتلها عندك شاش قالت اه في اوضه النوم جوه في الدرج المهم دخلت الاوضه وفتحت الدرج وجبت الشاش وربط ايديها كنت ماسك ايديها وحاسس بجسمها مولع نار ولقت زبي واقف وظاهر من البنطلون حينفجر المهم قعدنا نتكلم شويه ولاحظت انها بتبص علي زبي وملاحظه انه واقف وبتضحك قالتلي ايه ده ماللك قولتلها مش عارف ماله كده واقف قالتلي يمكن تعبان قولتلها اه من اللي هو شايفه
قالتلي شايف ايه قولتلها شايف جسمك اللي يهبل ياهبه
وحشها احمر قربت منها ومسكت ايديها وضميتها ليا اوي جسمها كان فاجر الصراحهواتفاجئت من رد فعلها لاقيتها بتقولي نفسي فيك من زمانقولتلها انا حموت عليكيقالتلي انا مستعد اعمللك اللي انت عاوزه بس بشرط ايه هو قالت انا خايفه من امي وعاوزاك تكسر عينيهاقولتلها مش فاهم قالت عاوزه امسكها معاكوانت بتنيكها بصراحه خفت قولتلها ازاي قالتي متخفشي هي كل يوم مع واحدومفكراني مش عارفه بس بتطلع بره انا عاوزاك تنيكها هنا في البيت وانا ادخل عليكو وكاني متفاجئه وكده قولتلها ماشي المهم اتفقنا وخططنا كويس لليوم ده هبه اقنعتها انها رايحه مشوار ساعتين وكدهوالبيت فضي عليهاالمهم هبه رنت عليا وقالتي البيت فاضي هي لوحدها شوف شغللكبصراحه كنت خايف بس جمدت قلبي وروحت خبطت عالباب فتحت بدريه قالتلي تعالي ادخل دخلت كنت متعود اهزر معاها ببالكلام الوسخ وكده قولتلها عاوز حته افوينه قالتلي ليه قولتلها اصلي حنيك مزه جامده النهارده وانتي عارف الافيون بقي قالته اه يابختك يعم المهم فكرت اجيبها ازاي بقي قولتلها اه منا عارف انك تعبانه جوزك بقاله سنتين محبوس بقي وانتي ايه مولعه هههههههههههه قولتلي بس ياض انت بتقول فيها فعلا انا حموت قولتها بعد الشر عليكي وانا روحت فين منا موجود اهوه قالت بطل هزار بقي قولتلها مبهزرشي ورحت مقرب منها وحاطط ايدي علي بزازها الصراحه في الاول مكنتشي راضيه بس انا مسكتش روحت شاددها بالقوه قالتي انت بتعمل ايه قولتها حنريح بعض مش انتي تعبانه المهم مسكت شفايفها بوس كنت حقطعهم وهي زي يكون ماصدقت وساحت مني خالص وسلمت نفسهاقلعتها العبايه ويالهوي عالجسم البزاز كبار اهبس مشدودين والحلمات ورديه وواقفين نزلت فيهم مص وايدي بتلعب في كسها اللي شفايفه منفوجه وهي ايديها علي زبي بتلعب فيه قولتلها انزلي مصي زبي شويه نزلت عليه كانت حتاكل بصراحه مستحملتش لقيت زبي منزل شلالاات لبن في بقها قالتلي طيب وكده ينفع تهيجني وتنزل قولتلها وايه المشكله انا معاكي نعمل مره واتنين وتلاته قالتلي استني ودخلت جابت حته افيونه وجت حطتها في بقي وقالت مصها عاوزك تكون وحش النهارده وتعوض كسي الموله ده الحرمان………………………..للقصه بقيه لو عجبتكم ولقيت ردود حكملها معلشي انا اول مره اكتب قصتي يمكن كلامي مش كويس بس بكتب اللي حصلي بالفعل هايج دائما

 

5345
-
73%
Rates : 19